My complaint:
Perongeluk het verkeerde rijlessen pakket gekozen, (1000 euro) belde meteen om te vragen of ik nog kon wisselen , het bedrag was al van mijn rekening afgeschreven namelijk. Na een halfuur nog steeds niemand aande lijn gekregen. Rekening voor dit gesprek was bijna 15 euro!!
Ik wou afzien van de aankoop omdat ik dit belachelijk vond. Volgende dag heb ik weer gebeld en kreeg eindelijk iemand aan de telefoon, annuleren moest blijkbaar via de mail. Na een mail te hebben verstuurd kreeg ik maar geen antwoord dus ik belde de dag erna weer terug, mevrouw zou de mail die dag nog verwerken beloofde zij mij. Intussen zit ik al rond de 20 euro aan telefoonkosten en heb nog steeds geen antwoord op mijn mail. Ben alweer een week verder inmiddels en hang alweer 25 minuten aan de lijn het wachten terwijl ik dit typ. Belachelijk gewoon.
Desired solution:
Mijn geld zo snel mogelijk terug gestort krijgen. Heb al gevraagd of mijntelefoonkosten kunnen worden vergoed maar dit schijnt niet mogelijk te zijn aldus Groupdeal.