Complaint: Geld terug ontvangen van retourgestuurde artikelen duurt veel te lang

user-175465 on 25 April 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik had een bestelling gedaan van enkele schoenen… direct moest ik een behoorlijk bedrag betalen die je na retour gestuurde artikelen terug gestort zou krijgen.
Nu zaten er geen schoenen bij voor bij en heb die dag erna de schoenen retour gestuurd. Vrij snel erop stond er online dat mijn artikelen waren ontvangen en de bestelling was afgerond.
Ik neem aan dat dan gelijk het bedrag wordt teruggestort. Een maand later had ik het nog niet terug en heb toen een mail gestuurd. Daarin werd vermeld dat het bedrag was teruggestort en dit enkele dagen kon duren. na een week was het er nog niet en heb hierop gebeld. Wederom excuses en weer werd er beloofd dat het terug was gestort en dit enkele dagen zou duren. Ik had inmiddels 4x een mail gestuurd met dezelfde belofte… Eindelijk is mijn geld dan teruggestort maar ik zal nooit meer iets bestellen bij Zalando

Desired solution:

Zodra de artikelen retour zijn moet het geld direct worden teruggestort

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Zalando

Message from Zalando

11 years ago - Geachte Angelfroix, U geeft aan dat u de betaling van uw retourzending nog niet heeft ontvangen. Bij de verwerking van de retourzendingen streven we ernaar de retourzending zo snel mogelijk maar uiterlijk binnen twee weken te verwerken. Helaas neemt de terugbetaling van het aan u verschuldigde bedrag meer tijd in beslag. Wij kunnen goed begrijpen dat u dat vervelend vindt. Dit is ook niet conform onze eigen standaards en wij bieden u dan ook onze oprecht excuses voor dit ongemak. Wij kunnen bevestigen dat op 24 april 2013 het verschuldigde bedrag naar u is overgemaakt. Dit is dan ook binnen enkele dagen zichtbaar op uw rekening. Diezelfde dag hebben wij dit per e-mail aan u bevestigd. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en vertrouwen erop de klacht hiermee te hebben afgehandeld. Met vriendelijke groet, Sarah Kok Zalando Customer Care

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Op 24 april 2013 is het verschuldigde bedrag overgemaakt. Diezelfde dag hebben wij dit per e-mail bevestigd.

All complaints of