My complaint:
Heb ondertussen 2/3 maal de folders ontvangen. Helaas wel op woensdag.
Afgelopen week weer niets ontvangen.
Desired solution:
Graag wekelijks op maandag of dinsdag ontvangen
user-200045 on 13 October 2013 about Netwerk vsp in category Koeriersbedrijven en post
Heb ondertussen 2/3 maal de folders ontvangen. Helaas wel op woensdag.
Afgelopen week weer niets ontvangen.
Graag wekelijks op maandag of dinsdag ontvangen
Message from from Klacht.nl
10 years ago - We have sent an email to Netwerk vsp about your complaint
Message from from Klacht.nl
10 years ago - Complaint is picked up by Netwerk vsp
Message from Netwerk vsp
10 years ago - Beste heer/mevrouw van Gool, Tot onze grote spijt heb je al een aantal keren het Spotta folderpakket niet ontvangen. Onze welgemeende excuses daarvoor; we waarderen het dat je ons informeert zodat we aan verbetering kunnen werken. We hebben de bezorgerscoördinator in jouw wijk opnieuw geïnformeerd en een aantal maatregelen doorgevoerd die ervoor moeten zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Wij vertrouwen erop dat je in de toekomst het folderpakket weer gewoon op maandag of dinsdag in je brievenbus krijgt. Alle folders online Mocht je in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor je tablet of smartphone. Daar vind je de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. Je zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij jou in de buurt. Heb je nog vragen, opmerkingen of suggesties? Neem dan contact op met onze klantenservice via Spotta.nl/klantenservice. Veel voordeel! Met vriendelijke groet, Mirjam Meys Medewerker Klantenservice klantenservice@spotta.nl Spotta is een initiatief van Netwerk VSP Proostwetering 41 • 3543 AC Utrecht Postbus 9733 • 3506 GS Utrecht www.spotta.nl/klantenservice
Message from from Klacht.nl
10 years ago - Complaint is solved by Netwerk vsp
Responded on 25 March 2015 at 07:50
beste mevrouw van Gool,
Tot onze grote spijt heeft u al een aantal keren het Spotta folderpakket niet ontvangen. Onze welgemeende excuses daarvoor; we waarderen het dat u ons informeert zodat we aan verbetering kunnen werken.
We hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk opnieuw geïnformeerd en een aantal maatregelen doorgevoerd die ervoor moeten zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Wij vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op maandag of dinsdag in uwbrievenbus krijgt.
vriendelijke groeten, klantenservice Spotta