Complaint: Aanmaning

user-50799 on 18 March 2013 about GGN Tijhuis en Partners in category Deurwaarders

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb op 12-03-2013 een aanmaning gekregen van GGN Tijhuis & Partners,over een niet betaalde rekening van Focum Commerce B.V.
Ik heb nog nooit een bestelling gedaan bij het bedrijf waar Focum Commerce B.V. over
schrijft,en ook geen herinneringen van rekeningen,waar ik al eerder een aanmaning over kreeg van Lindorff,ik heb met de firma Lindorff over dit voorval contact gehad,en zij gaven al aan dat het om adresfraude gaat,en dat ik hierover niets meer zou horen,ik heb niets meer van hun vernomen,ik heb ook meteen aangifte gedaan bij de politie.
Maar nu krijg ik op 12-03-2013 van GGN Tijhuis & Partners opnieuw een aanmaning van dezelfde bedrijf,ook opnieuw contact opgenomen op 12-03-2013 met GGN Tijhuis & Partners,kreeg ik te horen,voordat er iets gedaan kon worden,dat ik een copie van de bestelling die zou zijn gedaan opgestuurd kreeg,en dat ik dan weer contact moet opnemen met GGN TIJHUIS & Partners,maar tot op heden,18-03-2013,niets ontvangen.
Ik ga dus ook deze rekening niet betalen,omdat ik naar mijn mening opgelicht wordt,door wie dan ook,ook ben ik van plan,om ook van dit,weer aangifte te doen bij de politie.
Ik wordt vals beschuldigd,van iets wat ik niet gedaan heb,en dat schiet bij mij in het verkeerde keelgat,ook omdat dit nu al de tweede keer is,dat ik een valse aanmaning gekregen heb.

Desired solution:

Ik zou willen dat deze valse aanmaning snel wordt opgelost,en dat mijn naam gezuiverd wordt.
En dat men nu uitzoekt,wie wel deze fraude pleegt

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to GGN Tijhuis en Partners about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to GGN Tijhuis en Partners to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by GGN Tijhuis en Partners

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by GGN Tijhuis en Partners

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that GGN Tijhuis en Partners posted

GGN Tijhuis en Partners

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is door GGN in goede orde ontvangen. Aan betrokkene is een ontvangstbevestiging verzonden. Tevens is de klacht uitgezet bij het behandelend GGN kantoor in de regio.
Vanwege privacywetgeving, zal GGN hier niet inhoudelijk de oplossing vermelden.
Verdere correspondentie zal direct tussen betrokkene en GGN plaatsvinden.

All complaints of