Complaint: belazerd

user-189508 on 21 October 2013 about GGN Tijhuis en Partners in category Deurwaarders

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik voel me belazerd door jullie.
ik krijgen 101.07 euro terug van jullie ben er nu al een week voor aan het bellen
dinsdag gebeld krijg ik te horen wordt donderdag overgemaakt.
donderdag gebeld sochtens 9 uur ja het is overgemaakt staat vandaag of morgen op uw rekening…
vrijdag gebeld ja het is al overgemaakt dus wordt vandaag of maandag op u rekening bijgeschreven als maandag nog niet is bel je maar terug…
nu maandag gebeld zegt de niet al te vriendelijke medewerker ja nee het is nog niet overgemaakt dit moet goedgekeurd worden door meerdere en ondertekend worden.
HALLO waar zijn we nou mee bezig.
graag ontvang ik nu dus 101.07 euro + 40 euro incasso kosten…….
en te bedenken jullie hebben 101.07 euro van mij ik had een openstaande vordering van 56 euro bij jullie en krijg wel een loonbeslag van 600 a 700 euro.
voor jullie makkelijk geld verdienen zo zijn jullie zeker heeel trots op
en iedere keer maar een brief sturen met tekst en uitleg waarom loonbeslag.
HALLO JULLIE HADDEN MIJN GELD AL VORDERING WAS BETAALD……
dit is gewoon pure oplichterij van jullie en jullie komen er ook nog mee weg ook want ja de consument trekt altijd aan het kortste eind…..
owja en die vordering is de zelfde vordering als die 101 euro dit waren al mijn schulden uit 2012 en heb wel degelijk gevraagd voor een regeling maar dit kon menzis niet aanbieden………………………………………..
ik ga nu langzamerhand in overweging nemen juridisch iets te ondernemen toch maar effe informeren…..
graag me geld nu met incasso gelden erbij….

Desired solution:

hier is maar 1 oplossing voor me geld terug complete 600 euro.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to GGN Tijhuis en Partners about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by GGN Tijhuis en Partners

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by GGN Tijhuis en Partners

GGN Tijhuis en Partners

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Betrokkene is op 1 november jl. door GGN bericht wanneer het teveel ontvangen bedrag in oktober jl. is teruggestort.

All complaints of