Complaint: Beslaglegging GGN

user-207307 on 22 October 2013 about GGN Tijhuis en Partners in category Deurwaarders

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik wil eerst even mijn verhaal kort te omschrijven, ik ben zzper geweest en heb een zakelijk krediet van 5000 euro gehad van de rabobank. Deze kon ik door de crisis niet langer af betalen. Uiteindelijk is het bij GGN Tijhuis in handen gekomen en die hebben sinds juli een loonbeslag gelegd bij mij van 213,98 per week! Hierdoor ben ik financieel alleen maar meer in de problemen gekomen ik mocht van ze 274 euro per week overhouden, mijn huur was 805 excl GWL in totaal 129, alimentatie 230, autoverzekering + belasting 120 per maand. Inmiddels ben ik nood gedwongen verhuisd omdat ik financieel niet meer rond kon komen. Maar het meest vreemde aan dit vreemde aan dit verhaal is dat GGN tot op heden nog niets van mijn schuld heeft ingelost bij de Rabobank, de Rabobank zelf mijn rekening nog steeds niet opgeheven heeft en dus nog steeds maandelijks rente verrekend en GGN rekent ook nog eens Rente. Ik vind dit diefstal en misbruik maken van iemands schulden.

Desired solution:

Beslaglegging naar 100 per week lijkt me goede oplossing

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to GGN Tijhuis en Partners about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by GGN Tijhuis en Partners

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by GGN Tijhuis en Partners

Message from from Klacht.nl

10 years ago - User added a review about the solution that GGN Tijhuis en Partners posted

Responded on 29 October 2013 at 12:52

Deze fase hebben we al eens gehad, ik heb al 3x mijn gegevens toegestuurd.
Er blijven teveel vragen onbeantwoord.
Waarom is er nog niets afgelost bij de Rabobank door GGN.
En waarom bestaat de rekening nog steeds en wordt er aan 2 kanten rente verrekend?
Er wordt helemaal niets opgelost door GGN alleen verbagetaliseerd dat ze met een goede oplossing komen en er HELEMAAL NIETS gedaan wordt!

Comment by poster of the complaint

10 years ago - Deze fase hebben we al eens gehad, ik heb al 3x mijn gegevens toegestuurd. Er blijven teveel vragen onbeantwoord. Waarom is er nog niets afgelost bij de Rabobank door GGN. En waarom bestaat de rekening nog steeds en wordt er aan 2 kanten rente verrekend? Er wordt helemaal niets opgelost door GGN alleen verbagetaliseerd dat ze met een goede oplossing komen en er HELEMAAL NIETS gedaan wordt!

GGN Tijhuis en Partners

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Heden zal er een brief met uitleg en een formulier inzake opgaaf van inkomsten en uitgaven aan betrokkene worden toegezonden, waarmee de beslagvrije voet, op basis van de huidige gegevens, kan worden vastgesteld.

All complaints of