My complaint:
MENZIS heeft een tal fouten gemaakt met vereffeningen van de door mij gemaakte betalingen. In AUGUSTUS 2012 heeft MENZIS mij medegedeeld dat door TECHNISCHE PROBLEMEN MENZIS een overzicht van mij wilde ontvangen over betalingen 2010, 2011. Er kwam geen oplossing. MENZIS heeft de EIGEN RISICO betalingen en PREMIES vereffened. Het geval werd in handen van TIJHUIS gegeven. Na veen correspondentie, heb ik uiteindelijk in APRIL jaar 2013, na een brief van TIJHUIS duidelijk de fouten gemaakt begrepen. Daaardoor heb ik MENZIS in APRIL 2013 gevraagd aan WIE en HOE is het bedrag moest overmaken, want in APRIL 2013 kreeg ik TEGELIJKERTIJD een NOTA van MENZIS voor E 302,03 en OOK een NOTA van TIJHUIS voor E 408,00. Vanaf APRIL 2013, bleef ik ZONDER een antwoord van TIJHUIS tot en met 10 SEPTEMBER 2013. Intussen is er een regeling getroffen met TIJHUIS. Door de hoeveelheden van fouten gemaakt door de correspondenties van TIJHUIS, samen met onjuiste informatie van MENZIS, verzoek ik U beleefd, na te gaan of U een ander standpunt kan aangaan en de REGELING met TIJHUIS herzien. Bij voorbaat bedank ik U en ontvang ik gaarne Uw inzichten. Hoogachtend, Jet E Ismail, telefoon 053 4 35 74 66 en mobiel 06 1660 5420. Kopie voor GGN TIJHUIS, Almelo.
Desired solution:
Herziening van excess van bijkomende kosten