Complaint: Niet capabele medewerker

user-210078 on 04 November 2013 about GGN Tijhuis en Partners in category Deurwaarders

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb een schuld al een tijd Prive ging het erg slecht sinds kort had ik alles op de rot tot dat ggn loonbeslag ging leggen. Ik had een formulier ingevuld inkomsten daar ik onderhuurde kon ik dat niet onderbouwen en daarnaast had ik geen inkomen. Geen reactie op gehad. Toen tel gehad van een medewerker met hem afgesproken dat ik in oktober de eerste betaling zou doen ik zou 100 euro overboeken. Daarna een mail gestuurd dat ik weer werk had en meer kon aflossen want ik had afgesproken dat ik dat zou doen. Vervolgens hoor ik een paar dagen later dat er loonbeslag is gelegd. Ik heb vele mailtjes gestuurd geen reactie ontvangen uiteindelijk een mail met een opsomming vanuit ggn. Maar geen woord over de betalingsrefrling die ik had gemaakt!! Medewerker heeft verzuimd deze vast te leggen gewoon en foet wat hij wil hij leest wel/ niet de mail reageerd wel/niet wanneer het hem uitkomt dit is absurd. Ik heb een goed voorstel neergelegd in mijn mail waarmee ik een groot deel inlos ik heb nog een schuld die ik betaal door loonbeslag zou het betekenen dat ik deze niet kan inlossen terwijl ik juist alles op de rit dacht te hebben. Ik wilde een klacht indienen maar hij wilde mij niet het e mail adres hiervoor geven ook kon ik online niet mijn dossier inkijken hij wilde niet helpen hiermee. Het idee dat 1 persoon zich in do n machtspositie bevindt en hier misbruik van maakt daar word ik echt boos van. Hij doet gewoon wat hij wil of juist niet wil en brengt mij daar willens en wetens weer problemen. Ja ik ben zelf verantwoordelijk voor mijn schuld en na veel ellende Prive zou dit weer op de rit zijn en ben bereidt zelfs meer in te lossen. Maar omdat hij verzuimd te reageren en verzuimd afspraken vast te leggen ben ik de dupe. Deze man is niet capabel voor dit werk. Ik wil aflossen en zelfs meer dan die 100 euro maar ja de afspraak staat nergens genoteerd wel heb ik mensen die bij dit telefoongesprek zaten en dit kunnen bevestigen. Ik ga mij hier niet bij neerleggen indien nodig leg ik zelf contact met de eiser van mijn schuld en zal uit de doeken doen wat er is gebeurd. Dit kan niet gewoon! Ik begrijp heel goed dat het een lastig vak is, maar vinden dat je zelf kan bepalen wat je doet of vermeld of vastlegt neeee dat kan niet gewoon. Dat is misbruik makenvan je machtspositie! Ik heb ook fouten gemaakt en heb dat toen met hem besproken althans een poging gedaan hij was ronduit onbeschoft en nu nog steeds. Let op ik wil aflossen op een normale manier en kan dat ook omdat ik weer inkomsten heb.

Desired solution:

Geen loonbeslag en aflossen zoals voorgesteld in mijn mails aan deze meneer

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to GGN Tijhuis en Partners about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by GGN Tijhuis en Partners

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by GGN Tijhuis en Partners

Message from from Klacht.nl

10 years ago - User added a review about the solution that GGN Tijhuis en Partners posted

Responded on 01 December 2013 at 11:35

Geachte heer, mevoruw,

De klacht is zoals ik al dacht niet opgelost. U bekijkt alles vanaf 1 kant en neemt nog de moeite om mij te bellen over mijn kant. En nog steeds missen er dingen in het dossier zoals afgesproken was. Uiteraard ben u niet verplicht een betalingsregeling te treffen, maar als dat wel wordt gedaan dan behoord dit beschreven te worden en dat is niet gebeurd!!!! Dus jullie zijn hem aangegaan, maar vervolgens heeft men gedacht we kunnen meer verhalen nu ze werkt heeft dus leggen we loonbeslag. En dat klopt natuurlijk niet!! Daarnaast heb ik helemaal geen bericht gehad op mijn voicemail. Maar het blijkt dat jullie dus niet mij serieus nemen in mijn verhaal. Ik zal daarom ook de instanties gaan bellen waar ik geld aan verschuldigd ben en dit uit te doeken doen. Het zijn instanties waar jullie veel voor werken en ik zal hun zeker op de hoogte brengen van jullie doen en laten. Ja ik ben echt verontwaardigd door dit alles, ik moet afspraken nakomen , maar jullie ook als die gemaakt worden. Maar deze meneer verzuimd gewoon het in het dossier te zetten en verzint daarbij gewoon wat hij wil en zet dat er in. En dat is onacceptabel. Loonbeslag is al gelegd en dat maakt me ook niet meer uit, maar het principe blijft. en dat is dat iemand niet zomaar kan doen en laten wat hij wil ook niet binnen een bedrijf als dat van jullie. Denk ook niet dat de instanties daar blij mee zullen zijn. uiteraard willen ze hun geld en daar hebben ze ook recht op. Maar als men afspraken maakt over een aflossing dan behoord men deze te registreren en na te komen en niet stiekem wat anders gaan doen. Ik heb getuigen van dit telefoongesprek enigste domme fout die ik heb gemaakt is dat ik had moeten vragen om een bevestiging daarvan. Maar omdat je als leek daar op vertrouwd ga je er van uit dat dat goed zit. Maar blijkbaar mag iemand zelf bepalen wat hij doet binnen jullie bedrijf. en of er nu een klacht komt of niet, dat maakt niet uit. Voor jullie geld dus alleen het ene kant van het verhaal!!! En moeite nemen om het uit te zoeken dat is te veel moeite blijkbaar anders hadden jullie wel gebeld om mijn kant verder te horen.
Ik verwacht hier een reactie op van jullie want de klacht is zeker nog niet afgedaan bij mij!!

Comment by poster of the complaint

10 years ago - Geachte heer, mevoruw, De klacht is zoals ik al dacht niet opgelost. U bekijkt alles vanaf 1 kant en neemt nog de moeite om mij te bellen over mijn kant. En nog steeds missen er dingen in het dossier zoals afgesproken was. Uiteraard ben u niet verplicht een betalingsregeling te treffen, maar als dat wel wordt gedaan dan behoord dit beschreven te worden en dat is niet gebeurd!!!! Dus jullie zijn hem aangegaan, maar vervolgens heeft men gedacht we kunnen meer verhalen nu ze werkt heeft dus leggen we loonbeslag. En dat klopt natuurlijk niet!! Daarnaast heb ik helemaal geen bericht gehad op mijn voicemail. Maar het blijkt dat jullie dus niet mij serieus nemen in mijn verhaal. Ik zal daarom ook de instanties gaan bellen waar ik geld aan verschuldigd ben en dit uit te doeken doen. Het zijn instanties waar jullie veel voor werken en ik zal hun zeker op de hoogte brengen van jullie doen en laten. Ja ik ben echt verontwaardigd door dit alles, ik moet afspraken nakomen , maar jullie ook als die gemaakt worden. Maar deze meneer verzuimd gewoon het in het dossier te zetten en verzint daarbij gewoon wat hij wil en zet dat er in. En dat is onacceptabel. Loonbeslag is al gelegd en dat maakt me ook niet meer uit, maar het principe blijft. en dat is dat iemand niet zomaar kan doen en laten wat hij wil ook niet binnen een bedrijf als dat van jullie. Denk ook niet dat de instanties daar blij mee zullen zijn. uiteraard willen ze hun geld en daar hebben ze ook recht op. Maar als men afspraken maakt over een aflossing dan behoord men deze te registreren en na te komen en niet stiekem wat anders gaan doen. Ik heb getuigen van dit telefoongesprek enigste domme fout die ik heb gemaakt is dat ik had moeten vragen om een bevestiging daarvan. Maar omdat je als leek daar op vertrouwd ga je er van uit dat dat goed zit. Maar blijkbaar mag iemand zelf bepalen wat hij doet binnen jullie bedrijf. en of er nu een klacht komt of niet, dat maakt niet uit. Voor jullie geld dus alleen het ene kant van het verhaal!!! En moeite nemen om het uit te zoeken dat is te veel moeite blijkbaar anders hadden jullie wel gebeld om mijn kant verder te horen. Ik verwacht hier een reactie op van jullie want de klacht is zeker nog niet afgedaan bij mij!!

GGN Tijhuis en Partners

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Bij brief is betrokkene uitvoerig geïnformeerd over het verloop van de zaak en het genomen besluit.

All complaints of