Complaint: niet capabele medewerker

user-210078 on 01 December 2013 about GGN Tijhuis en Partners in category Deurwaarders

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Geachte heer, mevoruw,

De klacht is zoals ik al dacht niet opgelost. U bekijkt alles vanaf 1 kant en neemt nog de moeite om mij te bellen over mijn kant. En nog steeds missen er dingen in het dossier zoals afgesproken was. Uiteraard ben u niet verplicht een betalingsregeling te treffen, maar als dat wel wordt gedaan dan behoord dit beschreven te worden en dat is niet gebeurd!!!! Dus jullie zijn hem aangegaan, maar vervolgens heeft men gedacht we kunnen meer verhalen nu ze werkt heeft dus leggen we loonbeslag. En dat klopt natuurlijk niet!! Daarnaast heb ik helemaal geen bericht gehad op mijn voicemail. Maar het blijkt dat jullie dus niet mij serieus nemen in mijn verhaal. Ik zal daarom ook de instanties gaan bellen waar ik geld aan verschuldigd ben en dit uit te doeken doen. Het zijn instanties waar jullie veel voor werken en ik zal hun zeker op de hoogte brengen van jullie doen en laten. Ja ik ben echt verontwaardigd door dit alles, ik moet afspraken nakomen , maar jullie ook als die gemaakt worden. Maar deze meneer verzuimd gewoon het in het dossier te zetten en verzint daarbij gewoon wat hij wil en zet dat er in. En dat is onacceptabel. Loonbeslag is al gelegd en dat maakt me ook niet meer uit, maar het principe blijft. en dat is dat iemand niet zomaar kan doen en laten wat hij wil ook niet binnen een bedrijf als dat van jullie. Denk ook niet dat de instanties daar blij mee zullen zijn. uiteraard willen ze hun geld en daar hebben ze ook recht op. Maar als men afspraken maakt over een aflossing dan behoord men deze te registreren en na te komen en niet stiekem wat anders gaan doen. Ik heb getuigen van dit telefoongesprek enigste domme fout die ik heb gemaakt is dat ik had moeten vragen om een bevestiging daarvan. Maar omdat je als leek daar op vertrouwd ga je er van uit dat dat goed zit. Maar blijkbaar mag iemand zelf bepalen wat hij doet binnen jullie bedrijf. en of er nu een klacht komt of niet, dat maakt niet uit. Voor jullie geld dus alleen het ene kant van het verhaal!!! En moeite nemen om het uit te zoeken dat is te veel moeite blijkbaar anders hadden jullie wel gebeld om mijn kant verder te horen.
Ik verwacht hier een reactie op van jullie want de klacht is zeker nog niet afgedaan bij mij!!

Desired solution:

klacht is nog steeds niet opgelost mijner zijds.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to GGN Tijhuis en Partners about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by GGN Tijhuis en Partners

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by GGN Tijhuis en Partners

GGN Tijhuis en Partners

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Er is een paar keer getracht om telefonisch contact met betrokkene op te nemen.

All complaints of