Complaint: Onmenselijke behandeling

user-156785 on 29 January 2013 about GGN Tijhuis en Partners in category Deurwaarders

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Het verbaasd mij dat Tijhuis altijd maar overtuigd is van hun gelijk. In mijn geval beweren ze diverse brieven te hebben verstuurd, dagvaarding en vonnis. In hun systeem staat dat het door de brievenbus is gedaan, maar heb nooit deze stukken ontvangen. Ook al ben je bereidwillig een oplossing te geven, willen ze je nooit geloven.
Daarnaast is het schandalig als er ineens een zaak bij komt, dat ze dit in 1 dossier doen en vervolgens het traject van de eerste schuld hanteren.
Ook contact met de opdrachtgevers is blijkbaar om te janken, als het hun uit komt wachten ze liever een eeuwigheid op respons van de opdrachtgever (en ondertussen kunnen ze heerlijk rente en andere kosten berekenen). Ook als je zelf stukken aan draagt waarop duidelijk te zien is dat bepaalde zaken niet kloppen, willen ze nog zelf niet de moeite nemen om contact op te nemen met de opdrachtgever om dat te verifiëren. Ook het persoonlijk gedrag van de deurwaarders is asociaal, ze hebben allemaal aannames over jouw situatie en zijn nooit bereid om daar van af te wijken. Geldwolven zonder enig gevoel. Ook bij een bepaalde zaak van mij is alles in onderzoek bij het juridisch loket, en het is duidelijk dat er heel veel fouten zitten in die zaak, maar een beslaglegging op het loon willen ze niet opschorten.

Desired solution:

Dat deze onmenselijke behandeling moet stoppen, ze denken alleen maar in euro's dan in begrip en oplossend vermogen. Ook brieven zouden aangetekend verstuurd moeten worden, vooral dagvaardingen en vonnissen, dan pas mag een deurwaarder gelijk krijgen als ze zeggen dat het door de bus is gedaan. Ik denk dat ik in mijn kwestie een advocaat in handen neem en dit voor de rechtbank gooi.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to GGN Tijhuis en Partners about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by GGN Tijhuis en Partners

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by GGN Tijhuis en Partners

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that GGN Tijhuis en Partners posted

GGN Tijhuis en Partners

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht van betrokkene zal door GGN in behandeling worden genomen.
Vanwege o.a. privacy redenen zal inhoudelijk niet op deze site worden gecommuniceerd, maar rechtstreeks met betrokkene.

All complaints of