Complaint: gereserveerde- en daarna bestelde luchtfoto’s niet ontvangen

user-104128 on 20 May 2012 about AD in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Bij eerste aankondiging van de AD-actie direct foto’s (Hoek van Holland)gereserveerd. Hiervan per e-mail bevestiging ontvangen. Na de eerste 2 actiecode’s ontving ik van AD een extra ‘Bonus actiecode’ en heb toen met de 3 actiecode’s de
gewenste luchtfoto’s besteld. Bij deze bestelling tevens een extra ‘kadaster-kaart’van ‘vroeger'(tegen betaling) besteld.
Aleen over deze laatste bestelling kreeg ik een bevestiging.
Getracht opnieuw de gewenste foto’s te bestellen doch de codes waren ‘reeds gebruikt’.Hierover met AD-lezerservice gebeld.
Alles was in orde werd mij gemeld’
Kreeg gisteren de enveloppe met de vermelding:”…met de door u bestelde luchtfoto’s”. Deze zaten er niet in!, alleen de
‘kadasterkaart'(van welk jaar eigenlijk?

Kreeg gisteren een enveloppe (in de brief de vermelding:”…met
de door u bestelde luchtfoto’s)

Desired solution:

al;snog toezending van de luchtfoto's van Hoek van Holland jaren 60 en 2011.
mijn actiecodes: N72D9TXY, WZ72VF39, BFWDGMRK
en bonus actiecode XHMYZ6D9P

All complaints of