Complaint: Gewijzigde vlucht

user-188165 on 09 July 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vandaag per mail bericht gekregen dat onze vlucht gewijzigd wordt. I.p.v. rechtstreeks naar Sharm elSheik te vliegen maken we een tussenlanding in Hurghada. Hierdoor komen we i.p.v. 20.05 uur 21.40 uur in Sharm el Sheik aan.
Dan moeten we nog naar het hotel en gaan we zeker het avondeten missen en een stukje vakantie.
Dit betekent dat we moeten wachten tot het ontbijt de volgende ochtend. Van de 11 dagen blijven er nu nog maar 10 over.

Desired solution:

Wij willen gecompenseerd worden voor deze dag.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Arke to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Arke posted

Responded on 21 July 2013 at 06:40

Nog geen oplosing, we hebben nog geen bericht van arke gehad. Ze zeggen dat ze de klacht opgelost hebben, maar wij weten nergens van. Gr Ron Schuring

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 16 juli 2013 een reactie gegeven aan de klant. Met vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of