My complaint:
In jan 2013 kreeg ik van GGN een brief met een vordering van Menzis v.w.b het eigen risico dat ik nog moest betalen. Na meerdere mailtjes van mij aan GGN. (waarop GGN nooit heeft gereageerd) Werd er een betalingsregeling van 4 termijnen voorgesteld. Na de eerste 2 termijnen betaald te hebben, is er iets verkeerd gegaan met de betaling van het derde termijn. Zonder een herinnering, kreeg ik nog voor het laatste termijn, een dagvaarding. Het ging nog om een bedrag van €106,00.?? Ik heb daarop een brief gestuurd aan GGN, met de reden van het niet overboeken. Ook is het bedrag toen overgemaakt. Na diverse mailtjes van mijn kant, waarop overigens wederom niet op gereageerd werd, is er op mijn verzoek om eventueel een andere datum voor de dagvaarding te krijgen niets mee gedaan. Ik moet mij dus niet verantwoorden voor het eigen risico dat nog open zou staan, maar voor het bedrag dat zij nog van mij willen hebben voor de kosten van de dagvaarding. Helaas geen enkel respons, wat ik heel kwalijk vind.
Desired solution:
Ik vind dat de dienstverlening een stuk beter kan, want ook bij hen is de klant koning. Als ik aangeef dat er per ongeluk iets is misgegaan met de overboeking, kunnen zij toch het fatsoen opbrengen om hier enigszins coulant mee om te gaan.