My complaint:
Nadat ik reeds eerder een klacht heb ingediend (waarvan ggn zegt dat hij is afgehandeld wat gewoon een grove leugen is want dat is hij niet) wil ik nu opnieuw een klacht indienen. Nadat ze eerst loonbeslag hebben gelegd zonder rekening te houden met de wettelijke beslagvrijevoet en ik hierdoor een maand lang mijn 5 jarig zoontje en mijzelf geen eten heb kunnen geven en hierdoor letterlijk honger heb geleden (telefooniste GGN zij mij letterlijk “schijt aan, dan had u uw rekening maar moeten betalen”) en ik ook mijn hypotheek niet heb kunnen betalen en daardoor nog dieper in de ellende zit is de rekening bij GGN nu betaald. ( heb deze klacht ook al bij GGN neer gelegd zal mij benieuwen of ze er wat mee doen, denk het niet) Ik klaag omdat ik hoop dat iemand met meer capaciteit een keer juridisch wat aan de maffia praktijken van het malufide bedrijf GGN doet en iedereen mag het weten. De nieuwe klacht is dat ik nu probeerde contact te leggen met GGN nadat ik met Menzis contact had gezocht, menzis deelde mij mee dat zij nog steeds (na een maand) het bedrag niet hebben ontvangen van GGN. Echter is GGN slechts op bepaalde dagen een paar uurtjes bereikbaar. Aangezien dit dossier gesloten is weet ik niet wanneer ik GGN kan bereiken. Ik vind het een grote schande hoe dit bedrijf met de mensen omgaat. Kan dit zomaar in Nederland?
Desired solution:
Zorg dat jullie bereikbaar zijn!!!