Complaint: Glasvezel

user-202441 on 02 October 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In 2011 hebben we in Heerde ja gezegd voor de aanleg van glasvezel door Reggefiber.En bij KPN hebben we glasvezel besteld bestaande uit Internet+Bellen en een monteur om dit alles aan te sluiten.Vervolgens ontvangen we in februari een pakket van KPN met alle benodigdheden (glasvezelrouter enz.).Maar verder hebben we niets maar dan ook niets meer van KPN gehoord.En dan ontvangen we in Mei dit jaar een brief van KPN waarin gemeld word dat we het abonnement hebben geannuleerd maar dat is door ons niet gedaan.

Desired solution:

Wij willen geen glasvezel meer, maar graag willen we weten hoe dit nu kon gebeuren.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Internet

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind KPN Internet to pickup complaint

All complaints of