Complaint: Glasvezelaansluiting

user-163013 on 22 February 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 5 juli vorig jaar heb ik me opgegeven belangstellende voor glasvezel.
Ze waren aan het onderzoeken of er genoeg animo was om in Budel-Maarheeze glasvezel aan te leggen.
Een glasvezel abbo bij KPN leek me wel wat en ik gaf aan dat als het door ging ik nog een contact had tot 23 juni bij UPC.
Dit was geen probleem zijden ze en het kon zelfs tot een jaar na aansluiting verzet worden.
Nu is alles heel snel gegaan en willen ze op 8 maart de glasvezel kabel binnen
leggen. Kpn zegt dat ik vanaf deze datum ook moet betalen en ze zeggen niets van zo’n regel af te weten terwijl dit wel de afspraak was.

Desired solution:

Uitstel tot 23 juni

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

All complaints of