Complaint: Goupondeal / Center Parcs

user-148807 on 18 December 2012 about Groupdeal.nl in category Coupon Sites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik had bij groupon een boeking gekocht voor Center Parcs en betaalde daarvoor €119,- ter waarde van €341,- voor een midweek op een van de drie parken, en was geldig voor 4 januari tot 19 april 2013. Wel moest je de boeking regelen op www.centerpacs@groupon119. Dit ging dus niet goed. Je kon helemaal niet een boeking doen wanneer je wilde de boekingen was beperkt zo kon je niet in de vakantie periode boeken stond nergens vermeld. Dus toen maar gebeld naar het 0900 6606600 ( €0,50 p.m) nummer van CP, deze mevr kon me alleen vertellen dat je alleen op bepaalde datums kon boeken en niet in de vakantie periode. Dus mijn grouponwaarde van €341 bleek alleen in de vakantie’s te zijn en de boekingen die je dus wel kon doen waren een waarde van €209,- Dan maar bellen met Groupon Deze vriendelijke mevr. Vertelde me dat deze actie niet klopte van CP en dat ik binnen 3 dagen een mail zou ontvangen voor een oplossing. Oplossing was de het 0900 6606600 ( €0,50 p.m) Ik dacht dit kan niet waar zijn Ik had de dame van Groupon al verteld dat ik al de eerste keer al had gebeld naar die 0900 nummer en 15 minuten aan de lijn heb gehangen en ik kon alleen maar volgens CP Via internet boeken. Dus ik op 14 december weer naar Groupon gebeld. Ik kreeg van die Damen te horen dat er meerde klachten binnen waren gekomen en dat zij er niets aan konden doen. Ik kon wel kiezen of ik keek uit naar een andere boeking of ik belde voor 18:00 uur terug om mijn geld terug te vragen. Ik koos maar voor een boeking met een datum wanneer het CP uit komt. Ook dat ging niet goed Ik boek een midweek voor een bedrag van €299,- die nu dus €119,- kost. Ga dan verder en boek niets bij moet wel verzekering en toeslagen betalen €42,30 dit klopt. kijk ik naar het totaal bedrag
Totaalbedrag € 161,30
Dit klopt niet bel weer naar groupon. Krijg ik een dame aan de lijn die zelf niets snap hoe een boeking werkt. Ik zei haar toen maar dat ik dan mijn geld terug geboekt wilde , dan kon meschien ze zou de klacht doorgeven en dan word het daar beslist of ik mijn geld terug krijgt. Nou dat zal toch niet ik heb eerder gebeld zei ik en ik had die afspraak al gemaakt Na 20 minuten ben ik het zo zat dat ik naar haar supervisor vroeg, maar dat verstond ze niet toen vroeg ik je leidinggevende, je vliegendekeep??? Maar dat blijkt de computer te zijn dus die kan ze niet aan de telefoon geven. Dan een mail adres waar ik mijn klacht naar toe kan sturen deze kon ze me wel geven sales@travel.nl Niet dus Nu afwachten of ik mijn geld terg geboekt krijg.
Dit kan toch niet waar zijn ??? Geen oplossing van Groupon.. en meschien me geld weg…

Desired solution:

Als Groupon een actie heeft moet die daar ook achter staan. Als de consument er niets mee kan, dan moeten zij het oplossen. Zei zouden dan het moeten regelen/ afhandelen. Desnoods betaal Groupon dan maar bij.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Groupdeal.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Groupdeal.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Groupdeal.nl posted

Groupdeal.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste heer / mevrouw,

U geeft zelf aan dat uw klacht voor Groupon bedoelt is.
Wij zijn GroupDeal, een ander bedrijf en op geen enkele manier verbonden aan het van oorsprong Amerikaanse Groupon.

Wij raden u aan uw klacht bij Groupon te melden.

Met vriendelijke groet,

Het GroupDeal Team
www.groupdeal.nl

All complaints of