Complaint: GPRS zorgt voor veel onkosten

user-45376 on 29 March 2011 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ondanks dat er in “my youfone” staat dat GPRS niet geactiveerd is, werkt GPRS wel.
dus mijn iphone 2 heeft al 3 aanden voor zo’n 35 euro per maand aan dta gegenereerd.
begin januari heb ik per brief een internetbundel besteld, hiervan een bevestiging gekregen met half februari de melding dat het niet ging lukken en ik 25 gratis SMS als genoegdoening zou krijgen.
nu eind maart nog steeds niet geactiveerd en telefonisch kan men ineens mijn aanvraag voor mobiel internet niet meer vinden.

Desired solution:

teruggave van de data kosten van maart en onmiddellijke ingang van mobiel internet bundel.

Comment by poster of the complaint

13 years ago - er is nog steeds geen oplossing geboden door Youfone. ga via juridische weg de boel beeindigen

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Responded on 19 July 2011 at 20:55

na ruim 3 maanden is dit eindelijk opgelost.
er was wel wat aansporing nodig om tot ee oplossing te komen.
de communicatie hierover vanuit youfone is dramatisch slecht.
op aangetekende brieven komt geen antwoord of er komt na zeer lange tijd een 2 regelig mailtje.verantwoordelijke afdeling weigert telefonisch te woord te staan.
aansturing incasso wordt wel doorgezet ondanks aangeboden oplossing.
zeer slecht

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Er is direct contact opgenomen met de klant.

All complaints of