Complaint: Graag wat meer duidelijkheid!

user-187112 on 02 July 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Bij het boeken van onze reis kregen wij de optie om comfort klasse te boeken, dan kon je stoelen kiezen met extra beenruimte. Dit was 10 euro pp. Goed idee vonden wij dat. Vanaf 21 dagen voor vertrek kun je online inchecken en kwamen we voor de verassing te staan, dan naast de 10 euro pp nog eens 6,95 pp per vlucht extra betaald dient te worden om echt een stoelnummer te krijgen en online in te kunnen checken. Die suggestie is totaal niet gewekt bij de boeking! En als je er voor kiest om het niet te doen dan is het maar de vraag of je als gezin met jonge kinderen wel bij elkaar zit. Zoiets idioots heb ik nog nooit meegemaakt. Ik kies juist voor een gerenommeerde organisatie maar deze praktijken vind ik heel erg easyjet en ryanair. Geef het dan gewoon duidelijk aan bij de boeking en geef niet de indruk dat je voor 10 euro pp helemaal klaar bent.

Desired solution:

Vast stoelnummer bij elkaar zonder extra kosten. Extra kosten terugbetalen

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Arke to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Arke posted

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 12 juli 2013 telefonisch contact opgenomen met de klant. Met vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of