Complaint: Gratis 14 dagen proberen

Mariandefrance on 28 December 2011 about Remonyl in category Internetshops - Algemeen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Via Facebook zag ik een advertentie voor Remonyl staan om dit produkt gratis 14 dagen te proberen. Er stond niet bij vermeld dat je verdere afname verplicht was en ik heb op deze advertentie gereageerd. Kreeg de proefzending en heb netjes de bezorgkosten betaald. Bij de proefzending was een brief dat ik de volgende maand weer iets moest afnemen. Daar ik de tabletten niet verdroeg en ik het, gezien de advertentie hier ook niet mee eens was, heb ik een mailtje gestuurd met de mededeling dat ik geen zending meer wenste te ontvangen. Op dit mailtje heb ik een antwoord gekregen dat ze dat zouden doorsturen (mailtjes zijn nog steeds in mijn bezit) Echter enkele weken geleden ontving ik weer een pakje van Remonyl, dat ik, zoals ik in de mail aangaf, ongeopendretour afzender heb gestuurd. Op 20 december ontving ik een vervelende brief met een betalingsherinnering voor die zending en de dreiging een incasso en de daarbij horende kosten. Op de brief is geen enkel telefoonnummer te ontdekken, dus maar weer een mailtje gestuurd dat ik hier niet van gecharmeerd ben, daar ik normaal altijd ruim op tijd mijn rekeningen betaal, maar ik wens niet te betalen voor iets dat ik niet heb ontvangen en ook niet wil ontvangen! Hierop is tot op heden geen reactie van Remonyl gekomen. Ik vind het al een slechte zaak dat dit bedrijf moeilijk te bereiken is, de adminstratie wordt via een ander bedrijf geregeld, en ik baal van de herinneringsnota ad. 47,99 euro voor iets dat ik niet heb ontvangen.

Desired solution:

Op zijn minst een excuus voor de gang van zaken, en de bevestiging dat ik Remonyl niets schuldig ben. Verder neem ik kontakt op met Tros Radar, daar ik begrepen heb dat meerder mensen met soortgelijke problemen te maken hebben gekregen bij Remonyl.

All complaints of