My complaint:
Naar aanleiding van hun dat je nu een gratis decoder in bruikleen kan krijgen omdat het hd wordt ben ik al vanaf half december bezig om er een te krijgen omdat me oude decoder (net 3 jaar oud) niet meer goed is om te kunnen activeren.
Heel blij had een afspraak staan van 3 januari dan zou die nieuwe geleverd worden tussen 12.00 en 18.00 vrij genomen bij me baas en maar wachten wanneer de koerier met het pakketje komt ,maar helaas niks aan de deur.
Ik denk nou misschien verkeerd verstaan en 4 januari de datum me baas gebeld en ja ikkon nog wel een halve dag vrij krijgen ,weer wachten en nee hoor nog geen pakje.
5 januari ik bellen naar canaldigitaal en vroeg waarom me pakje er nog niet was,en kreeg als antwoord ”mevrouw we hebben problemen met de levering meerdere klanten hebben al gebeld en wij nemen zo gauw mogelijk contact met u op voor een nieuwe afspraak,okee zei ik we wachten het telefoontje van u af”.
Maar ondertussen is het al 1 februari en nog geen telefoontje gehad ik weer de stoute schoenen aangetrokken en zelf maar weer gebeld naar hun.
En ik kreeg als antwoord wachten dat ik teruggebeld wordt of nieuwe afspraak ,ik zei nou dan maar een nieuwe afspraak want dat terugbellen wordt toch niks.
Affijn 8 februari tussen 8 en 11.00 zou die komen werd me gegarandeerd,ik zei nou fijn dank u wel.
Maar 8 februari na weer vrij te nemen geen pakketje ik weer bellen tegen half 1,maar kreeg ze na 30 minuten aan de telefoon te zitten nog niet te pakken bleef maar in de wacht staan.
Na paar keer te proberen eindelijk te pakken vertelde het hele verhaal en zei dat dit geen afspraken zijn zo.
Kreeg ik weer het zelfde verhaal mensen hadden ook geklaagd pakjes kwijt blabla,ik zei al jullie lijken wel wat op te lezen maar ik word er wel boos om vind dit geen service ben al 5 jaar klant.
Kreeg ik als antwoord”als die er vandaag nog niet is moet u morgen maar weer terugbellen voor een nieuwe afspraak”
Nu brak me komp echt waar krijg je zo`n antwoord en zeker weer vrij nemen en weer niet een pakketje krijgen.
Mijn vertrouwen is diep geschaamd en ik ben verplan om toch als trouwe klant van 5 jaar bij hun op te zeggen want heb er geen vertrouwen meer in!!!!
mvg mevr timmerman uit zwolle
Gewenste oplossing
dat ik de decoder krijg wat beloofd is door hun

