Complaint: Gratis opwaarding van 5 euro wordt niet nagekomen door Simyo

user-127741 on 14 September 2012 about Simyo in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Prepaid kaart besteld via de tip een vriend, met deze actie krijgt de tipgever als de besteller een opwaardering van 5 euro. Beide hebben we deze opwaardering niet ontvangen. Simyo gebeld en die melde mij dat ik niet via de link in de e-mail, maar via de website heb besteld, anders had de opwaardering zeker plaatsgevonden. Het is niks dat je voor leugenaar uitgemaakt word. Ik heb dus wel via de e-mail besteld. Mail’s heb ik nog.Maar met de mensen is niet te praten. Uit principe stap ik over naar een andere provider en zal mijn vrienden dit ook adviseren te doen.

Desired solution:

Als ze de afspraak nakomen en gewoon de opwaardering nakomen. Daarnaast verwacht ik een excuus van de betreffende klanteservice medewerker die ik aan de telefoon heb gehad.

All complaints of