Complaint: Grind and Brew HD7751 drama

user-218259 on 13 December 2013 about Philips in category Electronica Merken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Een aantal maanden geleden de Philips Grind and Brew HD7751 aangeschaft. Na een aantal keer gebruiken viel het mij al op dat er vocht achter het LCD schermpje zat.

Een paar weken later begon het apparaat steeds slechter te functioneren. Het geluidssignaal dat afspeelt wanneer de koffie klaar is werd steeds zachter en de startknop werkte uiteindelijk helemaal niet meer.

Het apparaat opgestuurd naar Philips voor reparatie. Ondertussen lees ik op internet dat er enorm veel mensen zijn met dezelfde klachten. Wat mij vooral zorgen baart is dat er ook gevallen zijn waarbij het apparaat tot 3 keer toe opgestuurd moest worden, omdat het probleem steeds terugkwam.

Tot overmaat van ramp verstuurd Philips de gerepareerde producten via Selectvracht retour. Het door mij opgestuurde apparaat is een week geleden door Philips “gerepareerd” teruggestuurd maar Selektvracht heeft na de 3e sorteerfout het apparaat teruggestuurd naar Philips.

Als ik het apparaat ooit nog terug krijg ben ik bang dat hij na een aantal weken gebruiken weer stuk is, omdat de oorzaak van de problemen in het ontwerp van het apparaat zit.

Ik heb er eigenlijk geen vertrouwen meer in dat ik het apparaat nog binnen afzienbare tijd terugkrijg.

Mocht ik mijn apparaat alsnog “gerepareerd” terugkrijgen dan hoop ik dat er niet alleen een nieuwe printplaat is ingekomen maar dat er daadwerkelijk een aanpassing is gedaan waardoor er geen vocht bij de elektronica komt.

Desired solution:

Degelijk apparaat of aankoopbedrag retour.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Philips about your complaint

All complaints of