My complaint:
Kreeg geen beeld meer op foxlive, maar groen beeld op 20-10-2012 om 19.30 uur
Desired solution:
WEER BEELD!
Kreeg geen beeld meer op foxlive, maar groen beeld op 20-10-2012 om 19.30 uur
WEER BEELD!
Message from from Klacht.nl
13 years ago - Complaint is picked up by Canaldigitaal
Message from Canaldigitaal
13 years ago - Beste, Er zijn geen storingen bekend op deze zender. Heeft u inmiddels weer beeld? Met vriendelijke groet, Webcare Team CanalDigitaal
Message from from Klacht.nl
13 years ago - Complaint is solved by Canaldigitaal
Responded on 25 March 2015 at 07:50
Beste,
U geeft aan geen beeld te hebben op FoxLive. Wij hebben op 23-10-2012 u een mail gestuurd met de vraag of dit inmiddels was opgelost. Hierna hebben wij niets meer van u vernomen en om deze reden sluiten wij deze klacht af.
Mocht u nog vragen hebben dan willen wij u verzoeken om contact op te nemen met onze klantenservice telefoonnummer 0900-9323 (15 ct per minuut).
Met vriendelijke groet,
Webcare Team CanalDigitaal