Complaint: grohe douchekraan

diezel40 on 15 February 2013 about Praxis in category Bouwmarkten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb bij de praxis een grohe kraan gekocht waar een mooi bord boven staat gratis welnessagenda en entree kaartje voor de zwaluwhoeve het kon niet op.
Wij besluiten mede door deze mooie aanbieding de aankoop van de grohe te doen.
Komen bij de kassa de oudere dame die mij al eerder zeer ongeinterreseerd te woord stond om mijn aankopen te betalen.
Pin alles mevr. heeft het nergensover dus ik begin over de aanbieding is op, dus ik zeg hoe gaat U dit niet oplossen niet zei de mevr is gewoon op.
Waarop mijn reactie was dan mogen jullie dat bord wel verwijderen want, zo ga je niet met klanten om.
Ik weet wel dit was trouwens de vestiging in barendrecht dat ik in dit filiaal niet terug zal keren.
Een meneer en een dame die hebben voor mij wel netjes gekeken of alles op voorraad was echt netjes geholpen.
Werk zelf in een winkel maar, de benadering of oplossing bij de praxis is ronduit onbeschoft

Desired solution:

Ik ben van mening dat de Praxis deze aanbieding bij de grohekraan gewoon netjes na moet komen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Praxis

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Praxis about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Praxis to pickup complaint

All complaints of