Complaint: Groothandel

lensink4 on 20 November 2012 about Makro in category Groothandels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Makro adverteerd met dat ze groothandel zijn. Maar als je de prijzen ziet zijn het toch echt consumenten prijzen. Dus ben van mening dat Makro zich ten onrechte groothandel noemt. Dus als je daar inkoopt voor wederverkoop kun je er niets mee. Alleen de winstpakkers zijn regelmatig lager dan de normale consumenten prijzen.

Desired solution:

Zich zelf geen groothandel noemen. En zeker niet de goedkoopste van Nederland.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Makro

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Makro

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Makro posted

Makro

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer Lensink,

Graag reageren wij op uw klacht, betreffende de prijsstelling van ons assortiment.

Makro is een zelfbedieningsgroothandel, die zelfstandig ondernemers een groot assortiment artikelen kan aanbieden ten behoeve van hun onderneming. Makro betrekt haar artikelen weer van leveranciers en moet daarom worden gezien als een tussenhandelaar.

De afdeling inkoop van Makro zal wel te allen tijde proberen zo scherp mogelijk in te kopen en naar ons idee kan Makro over de gehele lijn haar artikelen gunstig geprijsd aanbieden. Wilt u echter grote partijen artikelen aanschaffen voor wederverkoop, dan adviseren wij u hiervoor leveranciers te benaderen.

Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groet,

MAKRO NEDERLAND

Jolanda Oversloot
Customer Service Center

Postbus 159
2290 AD Wateringen
E contact@makro.nl
P 0900 2025300 (€ 0,25 per minuut)
F 0174 292 441

All complaints of