Op 30 oktober een aluminium portemonnee besteld. 31 oktober bericht gehad dat de deal was gesloten.
Twee maal gebeld maar nog steeds niets ontvangen. Ik zou vorige week terug gebeld worden en dat is ook niet gebeurd.
Wat nu?
Read more
De aanbieding betrof een originele FlipenFold vouwplank (t.w.v. €39,--) voor €15,--
Hiervan heb ik er twee besteld.
Na ontvangst constateerde ik dat het niet het beloofde originele product betrof maar een veel goedkopere uitvoering namelijk de Faltbrett van Duitse makelij verkrijgbaar... Read more
30 oktober 2011 ingeschreven op de groupdeal voor de portemonnee.
31 oktober kreeg ik de melding dat de deal rond was.
11 november kreeg ik van Linda van Group deal via mail te hiren dat de leverancier vertraging had opgelopen. Begin van... Read more
reeds op 30-10-2011 een portefeile besteld en betaald maar ik heb nog niets ontvangen Read more
HDMI kabel op16-9-2011 besteld, zou verzonden worden binnen 8 werkdagen. Is nu 3 oktober en nog steeds geen kabel. Na mail op 28-9-2011 naar Groupdeal als antwoord dat ze waren begonnen met uitleveren en het nu snel geleverd zou worden.... Read more
wacht op deze bestelling vind dit nog al lang duren
mogelyk zyn er fouten of vergissingen opgetreden Read more
na het bestellen wil ik betalen Het blijkt dat ik klant ben want de gegevens komen in het scherm.
Maar mijn wachtwoord klopt blijkbaar niet.
Een wachtwoord aanvragen geeft na ontvangst geen effect. wordt niet geaccepteerd , foutmeldingen spreken elkaar tegen.
Dit... Read more
Deal betaald en afgeschreven. Geen voucher ontvangen. Vrij deal telefonisch niet bereikbaar. Read more