Complaint: 1niet ontvangen betaalde bestelling en portokosten verplichting

user-208587 on 28 October 2013 about Groupdeal.nl in category Coupon Sites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik bestel 2 x de aanbieding 1x mint 1x d blauw incl verzendkosten 5.95 p st het mint kleurig beursje is omstreeks de 20 okt bezorgd met n kaart van bezorgdienst of ik de 1 euro 80 ontbrekende porto wilde voldoen?????? Het d blauwe is tot op heden niet bezorgd .dit alles wil ik afgehandeld hebben .mvg L

Desired solution:

5.95 + 1.80 of het blauwe beursje zonder porto ontvangen en 1.80 retour.
De aankopen zijn 2 sept 2013 voldaan vlak na elkaar

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Groupdeal.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Groupdeal.nl

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Groupdeal.nl

Groupdeal.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste heer / mevrouw,

Uiteraard maken wij de creditering van de gevraagde portokosten voor u in orde.
Graag ontvangen wij uw bankrekeningnummer en tenaamstelling per email op: info@groupdeal.nl

Wij zullen de leverancier verzoeken de ontbrekende portefeuille na te zenden.
Graag ontvangen wij uw aanbiederscode (GS /GD code) per email op: info@groupdeal.nl

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Het Groupdeal-Team
www.groupdeal.nl

All complaints of