Complaint: 4 lakensets van Egyptisch katoen aangeschaft, kreuk en strijkvrij

user-179494 on 22 May 2013 about Groupdeal.nl in category Coupon Sites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

De aanbieding gaf aan strijkvrije lakensets. Daar vier van besteld. Na het wassen was het een en al kreukel en héél lastig te strijken door de sierranden. De lakensets geretourneerd. Binnen een bepaalde tijd zou het geld retour gestort worden. Dat werd niet gedaan. 0900 á 0,20 gebeld en vele keren gemaild. Beloftes volgde van terug storten. Krijg ik geld retour van één lakenset! Weer bellen met 0900. Men zegt wellicht volgende week het geld te storten. Wat Groupdeal o.a. fout doet in het hele concept is dat er geen einddatum staat vermeld bij de aankoop. Je weet niet wanneer iets te verwachten. De klant moet er achter aan. Mailtjes worden stacato beantwoord en men gaat niet in op vragen, zoals bovenstaand voorstel.Elke zaak/winkel die zo handelt verliest daardoor zijn/haar klanten.

Desired solution:

Geld terug storten binnen de afgesproken tijd. Dan nog op te letten of het bedrag juist is. Service zou zijn dat zij een mailtje sturen dat het terug gestort is. Ik krijg nog ruim € 118,- van Groupdeal.
Wel zo billijk zou zijn dat Groupdeal een einddatum zet aan zijn artikelen van aankoop, zodat de klant weet wanneer iets te ontvangen. Nu moet de klant hier zelf achter aan. Dit ondervonden met een ander artikel wat niet geleverd werd en men stuurde daar geen mail over. Bleek dat de leverancier niet deugde. De klant betaald altijd verzendkosten. Dus vergeet je een artikel dan ben je je geld kwijt. Handig zou ook zijn dat je aan kan geven op welke dag je het artikel wilt ontvangen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Groupdeal.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Groupdeal.nl to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Groupdeal.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Groupdeal.nl

Groupdeal.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste mevrouw,

Vervelend om te horen dat u niet tevreden was.

Uw geld is zoals per mail overeengekomen inmiddels aan u geretourneerd.

Onze excuses voor het ongemak.

Vriendelijke groet,

Het GroupDeal Team
www.groupdeal.nl

All complaints of