Complaint: Aluminium portemonnee niet ontvangen

user-70310 on 21 November 2011 about Groupdeal.nl in category Coupon Sites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

30 oktober 2011 ingeschreven op de groupdeal voor de portemonnee.
31 oktober kreeg ik de melding dat de deal rond was.
11 november kreeg ik van Linda van Group deal via mail te hiren dat de leverancier vertraging had opgelopen. Begin van de week zou ik de portemonnee ontvangen.
17 november nog steeds geen portemonnee ontvangen en Groupdeal reageert niet op mijn mail terwijl men mij te kennen had gegeven in een vorig mail dat ik mij moest melden? ( de reaktie op mijn eerste mail door hun wa.
s binnen 24uur ).

Desired solution:

Bezorging van de aluminium card portemonnee.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Groupdeal.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Groupdeal.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Groupdeal.nl posted

Groupdeal.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste heer/mevrouw,

Wij betreuren het ten zeerste dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen.

Wij hebben contact gehad met de leverancier, en u kunt uw bestelling uiterlijk woensdag
23-11-2011 verwachten.
Inmiddels hebben wij ook persoonlijk contact met u opgenomen.

Onze welgemeende excuses voor het ervaren ongemak.

Met vriendelijke groet,

GroupDeal Klantenservice

All complaints of