Complaint: BESTELLING

user-206403 on 17 October 2013 about Groupdeal.nl in category Coupon Sites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb al weken geleden een portemonnee besteld maar hij is nog steeds niet gekomen. Ik wil de portemonnee graag hebben. Ik heb ook een paar keer mailtjes gestuurd via hotmail maar ik heb nog steeds gen mail terug gekregen. Ik wil weten of ik de portemonnee nog krijg. En als ik hem niet krijg wil ik mijn geld terug!!

Desired solution:

ER is geen oplossing

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Groupdeal.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Groupdeal.nl

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Groupdeal.nl

Groupdeal.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste heer / mevrouw,

Vervelend om te horen.
U heeft reeds contact gehad met onze Customer Service, wij verzoeken u vriendelijk nog even te reageren op onderstaande mail, via info@groupdeal.nl

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor uw e-mail.

Kunt u ons de GD-code dan wel GS-code van uw bestelling mailen?
Deze staat op uw bankafschrift en in de voucher.

Met vriendelijke groeten,

GroupDeal Customer Service

GroupDeal

18 Okt 2013 10:31

Vriendelijke groet,

Het GroupDeal Team
www.groupdeal.nl

All complaints of