Complaint: Geen bestelling ontvangen

user-70922 on 26 November 2011 about Groupdeal.nl in category Coupon Sites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 30 oktober een aluminium portemonnee besteld. 31 oktober bericht gehad dat de deal was gesloten.
Twee maal gebeld maar nog steeds niets ontvangen. Ik zou vorige week terug gebeld worden en dat is ook niet gebeurd.
Wat nu?

Desired solution:

Of zo snel mogelijk zo'n ding sturen of anders hoeft het niet meer en dan wil ik een email hebben ter bevestiging dat de koop ongedaan wordt gemaakt.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Groupdeal.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Groupdeal.nl

Responded on 30 November 2011 at 20:55

er is alleen een verkeerde kleur gestuurd, maar we laten het hierbij en weten niet of we nog ooit een deal doen

Groupdeal.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste mevrouw,

Wij betreuren het ten zeerste dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen.

Wij hebben inmiddels persoonlijk contact met u opgenomen om tot een oplossing te komen.
Indien u uw product nog niet heeft gehad zullen wij direct het door u betaalde terugstorten.

Onze welgemeende excuses voor het ervaren ongemak.

Met vriendelijke groet,

Het GroupDeal Team

All complaints of