Complaint: geen betalingsbevestiging en tegoedbon ontvangen

user-149992 on 26 December 2012 about Groupdeal.nl in category Coupon Sites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 17 december gekocht en betaald bij GroupDeal en daarna niks meer gehoord of gezien.

Desired solution:

Ik heb vandaag (23 dec)een mail gestuurd naar het E-mailadres wat ik bij een andere klachtafhandeling had gezien: info@groupdeal.nl
Wacht nu hun reactie af. Heb gevraagd om alsnog te leveren of anders annuleren en geld terugstorten.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Groupdeal.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Groupdeal.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Groupdeal.nl posted

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Ik heb ondertussen een bevestigingsmail ontvangen en de tegoedbon ook. Het product wordt alsnog geleverd.

Groupdeal.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste heer / mevrouw,

Uw voucher is naar u verzonden na afloop van de deal.
Voor alle zekerheid is deze nogmaals verzonden!

Het product wordt automatisch binnen 14 werkdagen na afloop van de deal verzonden (weekenden en feestdagen niet meegerekend)

Met vriendelijke groet,

Het GroupDeal Team
www.groupdeal.nl

All complaints of