Complaint: geen reaktie en geen oplossing

user-175793 on 27 April 2013 about Groupdeal.nl in category Coupon Sites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

in Februari heb ik rebounz voetenbed besteld. Dit heb ik nu eindelijk ontvangen, maar was niet het originele. Wat ik ontvangen heb is een aanfluiting en nog geen euro waard!
Heb netjes een mail geschreven over wat nu verder te doen en dat ik graag van hun een oplossing hoorde.( Na zovele maanden wachten lijkt het me wel redelijk dat ik mijn geld terug krijg). Ik krijg van hun kant totaal geen reaktie. Ik adviseer IEDEREEN om NIET met groupdeal in zee te gaan.

Desired solution:

5.95 euro terug.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Groupdeal.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Groupdeal.nl to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Groupdeal.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Groupdeal.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Groupdeal.nl posted

Groupdeal.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste heer / mevrouw,

Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent.
Wij hebben hierover geen e-mail van u ontvangen.

Wij raden u aan contact op te nemen via: klacht@groupdeal.nl

Vriendelijke groet,

Het GroupDeal Team
www.groupdeal.nl

All complaints of