Complaint: Geen Yonanas ijsmachine

user-118689 on 02 August 2012 about Groupdeal.nl in category Coupon Sites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb 12 juni een ijsmachine besteld en betaald voor 49 euro, het is morgen 1 augustus en ik heb nog steeds geen ijsmachine, terwijl er werd gemeld dat hij na 2 weken na 23 juni werd bezorgt hij is dus al 5 weken te laat!!! Bij groupon geven ze Nova de schuld, maar Nova heeft mij gemeld dat de apparaten aan groupon zouden zijn geleverd.
Mensen koop niets bij groupon, Ze antwoorden ook niet op de mails die ik stuurde, ik wil mijn geld terug, ze kosten hier in de winkel ook 49 euro!!!

Desired solution:

Liefst mijn geld terug, anders het apparaat, maar graag nog voordat de zomer om is

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Groupdeal.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Groupdeal.nl

Groupdeal.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste heer / mevrouw,

Zoals u zelf aangeeft is uw klacht van betrekking op Groupon en niet op GroupDeal.

GroupDeal is een Nederlands bedrijf en op geen enkele manier verbonden met het van oorsprong Amerikaanse Groupon.
Wij raden u dan ook aan contact op te nemen met de klantenservice van Groupon!

Met vriendelijke groet,

Het GroupDeal Team
www.groupdeal.nl

All complaints of