Complaint: Geld terug

user-121437 on 16 August 2012 about Groupdeal.nl in category Coupon Sites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Perongeluk het verkeerde rijlessen pakket gekozen, (1000 euro) belde meteen om te vragen of ik nog kon wisselen , het bedrag was al van mijn rekening afgeschreven namelijk. Na een halfuur nog steeds niemand aande lijn gekregen. Rekening voor dit gesprek was bijna 15 euro!!

Ik wou afzien van de aankoop omdat ik dit belachelijk vond. Volgende dag heb ik weer gebeld en kreeg eindelijk iemand aan de telefoon, annuleren moest blijkbaar via de mail. Na een mail te hebben verstuurd kreeg ik maar geen antwoord dus ik belde de dag erna weer terug, mevrouw zou de mail die dag nog verwerken beloofde zij mij. Intussen zit ik al rond de 20 euro aan telefoonkosten en heb nog steeds geen antwoord op mijn mail. Ben alweer een week verder inmiddels en hang alweer 25 minuten aan de lijn het wachten terwijl ik dit typ. Belachelijk gewoon.

Desired solution:

Mijn geld zo snel mogelijk terug gestort krijgen. Heb al gevraagd of mijntelefoonkosten kunnen worden vergoed maar dit schijnt niet mogelijk te zijn aldus Groupdeal.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Groupdeal.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Groupdeal.nl

Groupdeal.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste heer / mevrouw,

Het door u betaalde is vorige week teruggestort!

Wij doen ons uiterste best alle klanten zo snel mogelijk te woord te staan zowel telefonisch als per e-mail.
Echter ook wij hebben te maken met drukte in verband met zomervakantie waardoor het een aantal werkdagen kan duren
voor vragen in behandeling worden genomen!

Met vriendelijke groet,

Het GroupDeal Team
www.groupdeal.nl

All complaints of