Complaint: Groupdeal levert niet en reageert niet op klachten via klantenservice

user-115268 on 14 December 2012 about Groupdeal.nl in category Coupon Sites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

28 oct. bestelling gedaan via Groupdeal voor een ketting en hanger Swarowski.
6 nov. krijg ik een bericht dat leverancier mijn adres niet heeft (hoe kan dit als mijn adresgegevens bij de bestelling is meegeleverd en ook in de groupdeal login staat???).
19 nov geinformeerd waar bestelling blijft. Directe reactie: wordt rond 26 nov geleverd. Mooi, net voor Sinterklaas. Dus niet:
7 dec en 10 dec weer geinformeerd maar helemaal geen reactie meer gekregen. Zou het voor kerst nog binnenkomen of kan ik fluiten naar mijn kosten?
SUPERDAGDEAL BEWEERT MEERDERE MALEN DAT KLACHT IS OPGELOST MAAR GELD IS NOG STEEDS NIET TERUGGESTORT. ZOU VLGS HUN AAN DE BANK LIGGEN>

Desired solution:

Ik wil alsnog een zsm levering en compensatie voor alle moeite die ik heb moeten doen om mijn bestelling binnen te krijgen .. als dat nog gaat gebeuren en anders directe terugstorting van het geld plus excuses voor al het ongemak en compensatie voor alle tijd die ik er in heb gestoken voor deze bestelling.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Groupdeal.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Groupdeal.nl

Comment by poster of the complaint

11 years ago - De ene leugen na de andere: heb koop geannulleerd. Bedrag zou teruggestort worden gosteren. Groupdeal zegt dat ik het ontvangen zou moeten hebben. Echt nog niets ontvangen!

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Vlgs mij doet de bank er niet 3 werkdagen over om een overschrijving uit te voeren. Geld is nog steeds niet binnen ondanks toezegging. Ongelooflijk dat zo'n club op deze manier consumenten oplicht. Ik ben niet de enige als je googlet op groupdeal...

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Geld is nog niet gestort. Ze hebben vorige week aangegeven dat ze dat hebben gedaan. Ongelooflijk dat zulke toto's nog bestaansrecht hebben.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Groupdeal.nl posted

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Wanneer spreken ze de waarheid? Ze beweren datbhet aan mijn bank ligt.ik heb ze om bewijs van terugstorting gevraagd. Zal het wel nietnkrijgen... Let me guess: ze zullen straks wel voor de 3e x om mijn bankrekening gaan vragen om het terug te storten.

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Groupdeal zegt paar dagen geleden dat het 30 dagen kan duren voordat bedrag teruggestort is. Ik reageer dat ze eerder zeiden dat t al teruggestort was en dat dat niet zo was. Vandaag beweren ze dat t wel is gestort en dat t aan de verwerkingstermijn van mijn bank kan liggen (waar notabene een wettelijk termijn voor geldt!!!). Ik vraag hun om bewijs... Hebben ze niet! Ik vraag me af welke smoes nu weer komt....

Groupdeal.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste mevrouw,

Uw adresgegevens worden niet automatisch opgeslagen, u kunt ook een bestelling als 'gast' doen.

Inmiddels heeft u contact gehad met onze Customer Service en heeft u het door u betaalde bedrag teruggekregen.

Wij vertrouwen erop dat uw klacht hiermee afgehandeld is.

Met vriendelijke groet,

Het GroupDeal Team
www.groupdeal.nl

All complaints of