My complaint:
28 oct. bestelling gedaan via Groupdeal voor een ketting en hanger Swarowski.
6 nov. krijg ik een bericht dat leverancier mijn adres niet heeft (hoe kan dit als mijn adresgegevens bij de bestelling is meegeleverd en ook in de groupdeal login staat???).
19 nov geinformeerd waar bestelling blijft. Directe reactie: wordt rond 26 nov geleverd. Mooi, net voor Sinterklaas. Dus niet:
7 dec en 10 dec weer geinformeerd maar helemaal geen reactie meer gekregen. Zou het voor kerst nog binnenkomen of kan ik fluiten naar mijn kosten?
SUPERDAGDEAL BEWEERT MEERDERE MALEN DAT KLACHT IS OPGELOST MAAR GELD IS NOG STEEDS NIET TERUGGESTORT. ZOU VLGS HUN AAN DE BANK LIGGEN>
Desired solution:
Ik wil alsnog een zsm levering en compensatie voor alle moeite die ik heb moeten doen om mijn bestelling binnen te krijgen .. als dat nog gaat gebeuren en anders directe terugstorting van het geld plus excuses voor al het ongemak en compensatie voor alle tijd die ik er in heb gestoken voor deze bestelling.