My complaint:
Wij hebben voor de verjaardag van onze zoon twee vouchers gekocht, waaronder één voor onbeperkt spareribs eten. Helaas lukte het ons niet, in twee weken tijd, om contact te krijgen met de aanbieder. Wij moesten onze zoon teleurstellen, maar we zouden in december gaan als hij op school goed zijn best had gedaan. In november hebben we weer geprobeerd contact te krijgen met le Havre, dit lukte weer niet. Ik heb toen contact met Groupon gehad en ze zeiden dat ze het gingen uitzoeken. Twee dagen later kreeg ik dus reactie van Le Havre. Hoera we kunnen gaan!. De volgende dag kreeg ik bericht van Groupon, het aankoopbedrag van de groupon was retour gestort, de deal ging niet door. Uiteindelijk heb ik ongeveer twee weken mail contact gehad, met een heleboel verschillende mensen, maar helaas met allemaal dezelfde woorden. Groupon vind dat ik niet moet zeuren, want ik heb mijn geld terug. Ik vind dat Groupon nooit zomaar mijn deal ongedaan mocht maken, en zeker verantwoordelijk is voor het annuleren, zonder verzoek, van de deal. Het gemak waarmee Groupon over deze hele situatie omgaat vind ik echt onacceptabel. Er is een kind teleurgesteld, er is heel veel moeite gedaan om contact te krijgen afgezien van het feit dat telefoneren nu eenmaal geld kost. Wij zitten met teleurstellingen en onuitbetaalde moeite, en Groupon reageert gewoon niet (meer).
Desired solution:
Indien Groupon erkent dat het verantwoordelijk is voor het ongevraagd annuleren van de deal en een passende oplossing aanbiedt.