My complaint:
Op 27-02-2012 ben ik ingegaan op een aanbieding van een deal bij jullie. (Groupdeal/ Hoover Mistral stofzuiger). Deze is betaald.
Door problemen met de computer ben ik pas vandaag in staat om naar de voucher te gaan, d.d. 22-03-2012. Lees tot mijn schrik dat de vocher voor 19 maart ingewisseld had moeten zijn. Dat is maar 3 weken!
Dat stond niet bij de voorwaarden van de aanbieding waar ik mee in zee ben gegaan! Bij eerdere deals die ik aangegaan ben is de inwisseltijd voor de voucher een paar maanden.
De voucher komt pas 2 dagen na afsluiten van de deal, dus dan gaan er ook nog eens 2 dagen af, dus eigenlijk heb je nog minder dan 3 weken de tijd om je voucher in te wisselen.
Ik vind dat doordat het bij de aanbieding niet stond, dat ik misleid ben. Als bij de aanbieding dat vermeld was, dan was nog maar de vraag of ik op de deal was ingegaan. Temeer omdat ik wist dat een tijd zonder computer zou zitten.
Daarnaast zijn mijn eerdere ervaringen ook, dat bij bestelling als ik adres heb opgegeven en ook al de verzendkosten betaald heb, dat ik verder niets hoeft te doen. Het bestelde is tot nu toe gewoon bezorgd.dit stond bij deze aanbieding niet specifiek genoemd, vandaar dat ik de voucher vandaag heb geopend.Uitgaande dat er tijd genoeg zou zijn.
Desired solution:
Het mooiste zou zijn als alsnog de aanbieding door kan gaan, maar op zijn minst verwacht ik het geld terug.
Op voucher staat:
- persoonlijke code: a981d230
- aanbiederscode: GD1539256
Ovrgemaakt: 27-02-2012
KN:groulGD1539256
0050000946061439 27-02-12 21:23