Complaint: Ketting swarovski elementen nooit ontvangen

user-155252 on 24 January 2013 about Groupdeal.nl in category Coupon Sites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb 12 december een bestelling gedaan van een swarovski ketting waar ik slechts de verzendkosten voor hoefte te betalen. Dit was zogenaamd een prijs die ik met een pathe kraskaartje had gewonnen. Natuurlijk tot op heden niks ontvangen. Ik heb al superveel klachten gezien van mensen hier over hetzelfde product, ik verwacht ook niet dat de ketting nog binnenkomt.

Ik moet gewoon kwijt dat jullie een zwaar triest en klant onvriendelijk bedrijf zijn, ik kan niet begrijpen dat een bedrijf als pathe met jullie samen werkt. Jullie zijn vals oneerlijk, doen jullie voor als een betrouwbaar bedrijf wat jullie niet zijn, gewoon 1 grote oplichterij, dingen beloven en beloftes nooit nakomen. Toch heb ik omstreeks de 5 euro overgemaakt, aardige winst als je een paar duizend mensen 5 euro laat overmaken zonder iets op te sturen. Lijkt wel of ze een systeem hebben gebouwd waar automatisch nieuwe aanbiedingen komen en vervolgens sturen ze de bestelling naar de apenheul om de pakjes daar te laten verwerken. Slapend rijk worden, een waslijst aan klachten, geen oplossingen. Dat jullie mogen opereren, zeker een juridisch loophole gevonden ofzo

Desired solution:

Geen oplossing maakt mij tevreden, het is gewoon een triest bedrijf, en ja ik heb al moeite met het een bedrijf noemen. Ik heb aardig wat scheldwoorden uit deze post moeten halen om hem door te laten komen, jammer want zo voel je de post niet zoals ik hem schrijf, overal waar ik naar jullie bedrijf verwijs in deze post denk daar maar het woordje k.anker voor.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Groupdeal.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Groupdeal.nl to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Groupdeal.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Groupdeal.nl

Groupdeal.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste heer / mevrouw,

Indien u bij ons de verzendkosten heeft betaald heeft u recht op het geleverde product.

Graag ontvangen wij uw GS danwel GD-code, deze staat op uw voucher en op uw bankafschrift.
Als er een andere code bijstaat is het via een ander bedrijf gegaan.

Met vriendelijke groet,

Het GroupDeal Team
www.groupdeal.nl

All complaints of