My complaint:
Heb in Maart de Dashboard Camera! Portable HD camera met infrarood night vision besteld en deze in April ontvangen.
Na verwijdering van het plastic zag ik dat het doosje al flink gebutst was en bij openen van doosje en aanzetten van de camera zag ik een witte lijn op het beeldscherm.
Heb hierover gemaild en zij verwezen mij door met een emailadres waarnaar ik meteen heb gemaild.
Nog niks terug gehoord…
Gisteren bij het gebruiken van de camera stopte hij steeds na 2 minuten filmen (terwijl ik hem op 5minuten had ingesteld), op den duur viel hij uit, terwijl de accu nog geen 5minuten geleden opgeladen was.
Kreeg hem vervolgens eerst niet aan, na aankoppeling van de lader deed hij het na een minuut of 4-5 weer en bij het filmen stopte hij steeds na 2 seconden.
Ik heb hier weer over gemaild en niks gehoord.
Ik heb dit ding gekocht voor als ik over 1,5 week op vakantie ga, mocht er iets gebeuren heb je het op film staan.
Ik wil het graag voor die tijd opgelost hebben, maar krijg geen gehoor.
Dan wil ik graag mijn geld terug, kan ik er hier in de buurt 1 halen!
Jullie sturen nu wel dat het is opgelost en dat hij in behandeling is bij jullie klantenservice, maar dat was al zo (volgens jullie).
Jullie schuiven het af op de leverancier maar die geeft geen gehoor…
Ik heb bij jullie besteld en aan jullie betaald, als er geen passende oplossing komt voor volgende week wil ik mijn geld terug, dan koop ik een goede hier in de buurt!
Desired solution:
Mijn geld terug!