My complaint:
Ik heb op 5 maart 2013 drie paar Pesail sokken besteld. Ik wacht er nu reeds 6(!) weken op… Ik heb GroupDeal gisteren een email gestuurd en gelijk gemeld dat ik verdere acties ga ondernemen (o.a. blogs, TROS Radar, Consumentenbond, etc), waarvan akte. Dit is niet de eerste keer dat ik GroupDeal een “herinneringsmail” moet sturen en dat bewijst voor mij dat dit soort zaken geen incidenten zijn. Ik heb ondertussen op verschillende fora klachten over het extreem laat of zelfs niet afleveren gevonden en ben van mening dat hier tegen moet worden opgetreden…
Desired solution:
Een aflevering binnen "enkele dagen", zoals GroupDeal zelf aangeeft. Mochten er onverhoopt goede redenen zijn om later af te leveren, dan verwacht je als klant op z'n minst een email hierover en zou je niet diverse malen zelf een mail moeten sturen. Vraag me af wat er gebeurt als je deze herinneringsmail niet stuurt...? Snel verdient door GroupDeal, m.n. als er veel klanten zijn...
Daarnaast verwacht ik als consument ook 1) een excuusmail, brief of telcon, en 2) in extreme situaties een vergoeding.