Complaint: Nog steeds niets ontvangen en krijg ook geen reactie meer terug

user-211418 on 11 November 2013 about Groupdeal.nl in category Coupon Sites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 3 september heb ik bovenstaande 2x besteld.
Dit product zou binnen 5 weken na afloop van de deal bezorgd worden. De afloop was op 6 september, dus uiterlijk 11 oktober zou ik deze binnen krijgen.
Meerdere keren email gestuurd, en als antwoord gekregen, tja het pakketje zou wel zoekgeraakt zijn binnen 2 a 3 weken heeft u het alsnog binnen.
We zijn nu zover dat we op 11 november zitten en ik heb nog niets binnen. Zoals het email adres klacht@groupdeal.nl en hello@betafresh.com reageren niet meer op mijn vragen waar deze producten blijven.

Desired solution:

Of wel binnen 1 week mijn spullen geleverd krijgen en anders toch wel mijn geld terug.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Groupdeal.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Groupdeal.nl

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Groupdeal.nl

Message from from Klacht.nl

10 years ago - User added a review about the solution that Groupdeal.nl posted

Responded on 27 November 2013 at 10:40

De Status staat wel als Opgelost.
Maar ik wil het eerst zien dan geloven. Het is me al eerder toegezegd dat het verstuurd zou worden.

Comment by poster of the complaint

10 years ago - Nou ik heb nog steeds niets ontvangen.

Groupdeal.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste heer/mevrouw,

Wij zien dat u inmiddels contact heeft gehad met Betafresh en dat u binnen enkele werkdagen de nalevering thuis kunt verwachten.

Hopende u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice GroupDeal
info@groupdeal.nl

All complaints of