Complaint: Nog steeds niks!!!!!!!!

user-181964 on 03 June 2013 about Groupdeal.nl in category Coupon Sites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vanaf half maart af wacht ik al op de iPad kit!!!!!!! Ik heb al aan aantal keren per mail. Per telefoon contact gehad met groupdeal. Maar ik wordt steeds van het kastje naar de muur gestuurd
In de mails wordt gezegd de bestelling wordt opnieuw naar u toegestuurd als u binnen 14 dagen niks ontvangt neem contact op
Nou ik neem nu GEEN contact meer op. Ik heb al tig keer opnieuw contact opgenomen en nu is het 3 juni en nog steeds niks!!
Bel je telefonische wordt er gezegd dat je ook per mail kan reageren
Dus bij deze ik verwacht niet meer dat ik nog die iPad kit zal ontvangen maar ik zal nu bij iedereen en vooral op fb waar ik steeds vanalles voorbij zie komen reageren dat mensen NIKS moeten bestellen. Ben benieuwd wanner ik die iPad kit ontvang?

Desired solution:

Als ik de iPad kit eens binnen krijg en binnen nu en 1 week ik wacht al vanaf half maart

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Groupdeal.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Groupdeal.nl to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Groupdeal.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Groupdeal.nl

Groupdeal.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste heer / mevrouw,

Op 4 juni heeft u onderstaande reactie van ons gehad:

Beste mevrouw v.d. Zanden,

Bedankt voor uw email.

Uw nazending zou geleverd moeten zijn.
Dergelijke zendingen worden door de leverancier verzonden middels reguliere post.
Het kan derhalve voorkomen dat pakketjes zoek raken bij de post.
Alles is dus wel door de leverancier verzonden en er is geen sprake van vertraging in verzending.
Wellicht bevinden uw pakketjes zich momenteel nog bij de post en worden deze aan het begin van volgende week alsnog geleverd.

Graag ontvangen wij uw bankrekeningnummer en tenaamstelling, zodat wij uw aankoopbedrag kunnen crediteren.

Onze welgemeende excuses voor dit ongemak.

Met vriendelijke groet,

GroupDeal Customer Care

GroupDeal Klantenservice

04 Jun 2013 14:18

All complaints of