My complaint:
Op 19 maart 2013 kreeg ik van speurders.nl een email met daarin een actie van groupdeal.nl. Deze actie was een horloge twv €29,95 nu gratis. Het enige wat je moest doen was de verzendkosten betalen.
Dit horloge heb ik meteen besteld, in de kleur rood. Op diezelfde dag zijn de verzendkosten van €5,95 al van mijn rekening afgetrokken. Ook kreeg ik een bevestigingsmail en zou de bestelling binnen 5 weken verzonden worden.
Omdat ik 5 weken nogal lang vond heb ik 27-03 een mailtje gestuurd wanneer het horloge verzonden zou worden. Een aantal uur later kreeg ik een mailtje terug dat het horloge op 1 april uitgeleverd zou worden.
Ik wachtte dus geduldig af.
Op 24-04 had ik nog steeds geen horloge ontvangen en besloot weer een mailtje heen te sturen. Pas op 01-05 kreeg ik een reactie of ik mijn gegevens door wilde sturen en de tegoedbon. Diezelfde dag heb ik mijn gegevens door gemaild.
Op 07-05 kreeg ik echter weer een mailtje, van iemand anders, of ik gegevens wilde mailen. Dat heb ik ook weer diezelfde dag gedaan maar tot de dag van vandaag heb ik nog geen horloge ontvangen, maar ook van beide personen nog geen reactie.
Desired solution:
Een onmiddellijke verzending van het horloge, of de verzendkosten terugbetalen. En ik wil niet meer van het kastje naar de muur worden gestuurd.