Complaint: Princess Broodbakmachine

user-76223 on 27 December 2011 about Groupdeal.nl in category Coupon Sites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb een broodbakmachine besteld via Groupon omdat hij zeer zeker voor de Kerst in huis zou zijn.
Helaas, nadat ik Groupon had gebeld op 23-12-2011 om 09:00uur heb ik op 23-12-2011 om 19:02uur een e-mail gehad dat de deal niet meer door kon gaan omdat de partner ze niet meer kon leveren.
Echter ik heb al een bevestiging dat de bestelling in behandeling werd genomen.
Hierdoor hebben jullie mij nu de kans ontnomen om alsnog voor de Kerst op een aanbieding van een broodbakmachine in te gaan, (hij was immers onderweg)!!! Dus ga ik hem niet in de winkel kopen.

Desired solution:

Alsnog Uw belofte na te komen en de broodbakmachine gewoon te leveren.
Aangezien dit jullie woorden zijn: (kopie van de naar mij gestuurde mail)We hebben uw bestelling ontvangen.
Wij waarderen uw keuze van onze diensten en vertrouwen in ons bedrijf.
Uw bestelling wordt zo spoedig mogelijk verwerkt.
Bestel reference: EULOG-14988
Product naam: Princess broodmachine
Voucher code: 31D83A1A1F
Veiligheidscode: 97DAD0531D

Dus kan ik aannemen dat de broodbakmachine op dat moment wel degelijk nog voor mij gereserveerd stond en verwacht ik ook dat U hem alsnog toezend.
Zelf weet U hoeveel broodbakmachines U kunt leveren en had U dus de deal al veel eerder kunnen beeindigen, echter na mijn bestelling heeft de deal nog zo'n 3 dagen doorgelopen, m.a.w. als U 250 broodbakmachines heeft dan kunt U 250 deals aan.
Daarbij komt ook nog dat het niet reeël is dat de klant moet gaan lopen bellen waar zijn bestelling blijft en niet andersom geïnformeerd wordt.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Groupdeal.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Groupdeal.nl

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Nee de klacht is niet opgelost. Ik wil weten welk bedrijf het is die ik dan kan benaderen. Dat kan alleen via Groupon want anders lukt het niet puur omdat ik geen gegevens heb over het desbetreffende bedrijf waar de broodbakmachine vandan met komen. Zo kan ik ook klachten oplossen.

Responded on 02 January 2012 at 11:10

Ik vind dit geen oplossing. Ik wil de naam, telefoonnr. en e-mail adres van het bedrijf waar de machine vandaan had moeten komen, zodat ik alsnog mijn klacht kan doorzetten want jullie doen het niet.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Groupdeal.nl posted

Message from Groupdeal.nl

12 years ago - Beste heer / mevrouw, Wij zijn niet het bedrijf Groupon en zijn op geen enkele manier aan hen verbonden! Wij zijn Groupdeal, een andere bedrijf. Wij weten dan ook niet door welk bedrijf de broodbakmachine geleverd zou moeten worden. Wij raden u aan contact te zoeken met Groupon (www.groupon.nl) waar u uw bestelling heeft gedaan, in plaats van bij GroupDeal. Wij hopen dat u uw machine alsnog snel zult ontvangen. Vriendelijke groet, Het GroupDeal Team www.groupdeal.nl

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Groudeal, sorry mijn excuses dat ik nu de verkeerde heb aangepakt. Ik dacht dat Groupdeal en Groupon hetzelfde was. Vandaar de verwarring van mijn kant. Ik laat U ook even weten dat ik het heel vervelend vind dat U ten onrechte negatieve reacties van mij hebt ontvangen. Ik zal direct contact opnemen met Groupon en daar mijn klachten voor leggen. Nogmaals mijn excuses voor het gebeuren. Vriendelijke groet,

Groupdeal.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste heer/mevrouw,

U heeft dit product besteld bij Groupon.
Wij zijn GroupDeal, een ander bedrijf, en deze klacht is derhalve niet voor ons bestemd!

Wij hopen dat uw klacht snel opgelost wordt!

Vriendelijke groet,

Marieke (GroupDeal)

All complaints of