Complaint: Rijlessenpakket Papet

user-121437 on 16 August 2012 about Groupdeal.nl in category Coupon Sites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vorige week heb ik een rijlessenpakket besteld via Groupdeal.
Omdat ik perongeluk het verkeerde pakket had besteld wou ik nog snel ruilen. Ik belde het bedrijf op (het bedrag van 1000 euro was inmiddels van mijn rekening afgeschreven) maar kreeg na een telefoontje dat mij 15 euro kostte (mobiel gebeld) niemand aan de lijn.

Omdat ik dit zeer slecht vond besloot ik van de aankoop af te zien. De volgende dag belde ik opnieuw naar de klantenservice en legde mijn verhaal uit, midden in mijn zin hoorde ik opeens een pieptoon. Ik belde terug en kreeg dezelfde mevrouw aan de lijn en vroeg haar of zij nou zojuist had opgehangen. Zij vertelde mij dat de verbinding was verbroken -oke-, en dat ik ook geirriteerd klonk. Ik legde haar uit waarom dit zo was en het enige wat zij zei is dat ik alleen via de mail geholpen kan worden.

Twee mailtjes verder en ik had nog steeds niets van Groupdeal gehoord. Omdat annulering alleen binnen 1 week mogelijk is was ik bang dat ik mijn geld nooit meer terug zou zien aangezien de week bijna voorbij was en ik nog geen bevestigingsmail van mijn annulering had ontvangen.

Weer belde ik de volgende dag Groupdeal op, de mevrouw die ik aan de lijn kreeg beloofde mij die dag nog antwoord te zullen geven op mijn mail en dat ik gewoon mijn geld terug zou krijgen. Die dag ontving ik géén mail van Groupdeal terug.

De volgende dag (de telefoonkosten zitten nu al zo rond de 20 euro!) belde ik weer omdat ik een mail terug zou krijgen maar die maar niet kreeg. Na 40 minuten aan de lijn te hebben gewacht hing ik maar op omdat dit mij te duur werd.

Een week later, een telefoonrekening van minstens 20 euro duurder, en nog steeds geen antwoord van Groupdeal.

Belachelijk dat ik een half uur moet wachten tot ik iemand van Groupdeal kan spreken.

Desired solution:

Ik wil mijn geld terug. O

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Groupdeal.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Groupdeal.nl

Groupdeal.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste heer / mevrouw,

Het door u betaalde is vorige week teruggestort!

Wij doen ons uiterste best alle klanten zo snel mogelijk te woord te staan zowel telefonisch als per e-mail.
Echter ook wij hebben te maken met drukte in verband met zomervakantie waardoor het een aantal werkdagen kan duren
voor vragen in behandeling worden genomen!

Bij het behandelen van annuleringen kijken wij altijd naar de datum waarop deze per e-mail is ingediend.

Met vriendelijke groet,

Het GroupDeal Team
www.groupdeal.nl

All complaints of