Complaint: scheermesjes

user-76830 on 29 December 2011 about Groupdeal.nl in category Coupon Sites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Geachte,
We hebben de scheermesjes betaald,3-12-2011 betalingkenmerk
groulGD1512617,de bestelling is opnieuw gedaan 14-12-2011 en toen zijn ook de verzendkosten van 4,50 gedaan.(bet.kenmerkEW-FIE720E93546A). Waren voor een cadeautje voor kerst. We hebben ze nog steeds niet,zouden na een telefonisch gesprek wel verzonden zijn.

Desired solution:

gewoon zoals het hoort de bestelling leveren.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Groupdeal.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Groupdeal.nl

Groupdeal.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste heer/mevrouw,

Wij betreuren het ten zeerste dat u uw bestelling nog niet heeft mogen ontvangen.
Wegens extreme december-drukte bij PostNL zijn enkele zendingen vertraagd.

Wij gaan persoonlijk contact met u opnemen om te kijken of u uw bestelling inmiddels heeft ontvangen.
Indien dit niet het geval is gaan wij zorgen dat deze opnieuw naar u verzonden wordt!

Onze welgemeende excuses voor het ervaren ongemak.

Met vriendelijke groet,

Het GroupDeal Team

All complaints of