Complaint: Smaak.nl

user-62205 on 17 September 2011 about Groupdeal.nl in category Coupon Sites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Deal betaald en afgeschreven. Geen voucher ontvangen. Vrij deal telefonisch niet bereikbaar.

Desired solution:

Alsnog de voucher ontvangen of geld terug

Message from Groupdeal.nl

13 years ago - Beste GroupDeal klant, Wij hebben u op 19 september uw bestelde tegoedbon gestuurd per email. Nadat u aan ons heeft laten weten deze niet ontvangen te hebben, hebben wij op 21 september nog een keer dezelfde tegoedbon naar u gestuurd. Wij hopen dat u deze inmiddels in goede orde ontvangen heeft en wensen u veel plezier met uw aankoop. Vriendelijke groet, Het GroupDeal Team

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Groupdeal.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Groupdeal.nl

Responded on 09 October 2011 at 12:02

Uiteindelijk moet je zelf hun achter de broek aan zitten voordat zij actie nemen. Je bent verplicht om diverse telefoontjes te plegen en mailtjes te sturen, terwijl de betaling gedaan is en zij zelf in hun eigen systeem de status zouden moeten kunnen zien. Uiteindelijk krijg je de voucher.

Groupdeal.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste GroupDeal klant,

Zoals eerder vermeld: wij hebben u op 19 september uw bestelde tegoedbon gestuurd per email. Nadat u aan ons heeft laten weten deze niet ontvangen te hebben, hebben wij op 21 september nog een keer dezelfde tegoedbon naar u gestuurd.

Wij hopen dat u deze inmiddels in goede orde ontvangen heeft en wensen u veel plezier met uw aankoop.

Vriendelijke groet,

Het GroupDeal Team

All complaints of