My complaint:
In oktober een smarttelefoon besteld met hoesje. Deze week eindelijk de telefoon gekregen. Wel een mail gekregen dat leverancier zijn verplichtingen niet na is gekomen. En dat de telefoon later dan de bedoeling was, geleverd zou worden.
Maar whatsapp is niet te installeren, en niet door onkunde, maar het gaat gewoon niet met deze telefoon.
Dan kan je de telefoon op nederlands zetten, maar ondanks deze instelling, blijven er op het toetsenbord chinese karakters staan, dus niet te doen.
Verder zitten in het menu ook chinese keuze opties, joost mag weten wat dat betekend, en niet de beloofde nederlandse opties.
Dan is er totaal geen opslag op de telefoon, je kan dus bv candy crush niet installeren.
Je kan ook geen apps verwijderen, zoals bv een niet werkende whatsapp.
En dan zitten er in het display, hele kleine licht puntjes, op zich niet erg, zeker gelet op de prijs, maar dat zou toch niet zo moeten.
Wanneer je dit meld bij groupdeal, staat er bij dat je hem mag terug sturen, maar niet gebruikt. Dit vind ik een vreemde opmerking, want je zal de telefoon moeten gebruiken om te zien dar er iets aan mankeerd.
Desired solution:
Een nieuwe smarttelefoon die wel werkt, of al mijn geld terug, inclusief de verzendkosten.